Uteblivet filmittande och uppladdning

Ja filmtittandet har verkligen legat på is ett bra tag nu. Den senaste var förra söndagen och gången innan det minns jag inte ens. Det går ner med filmtittandet i takt med årstiden helt enkelt. Och jag som skulle se alla Bondfilmer... ja ja, det kommer tid till det också. Men man är liksom inte så uppladdad för att sitta inne i en lägenhetn på sin lediga tid just nu, plus att det varit mycket träning det sista. I övermorgon är det förresten dags, då ska det äntligen bli göteborgsvarv. Börjar bli riktigt nervös, men det ska bli jäkligt kul. Jag tror det är en helt underbar upplevelse att bara vara med i hela hopen av folk som springer, och sen allt runt omkring. Själva varvet är ju bara en del av själva eventet.

Har en del orosmoment dock. För det första var jag ute och löpte lite lätt igår och fick ont i knät. Inte bra, men det var nog bara tillfälligt. Sen är det ju det här med vädret också, lutar åt att det blir mulet med lite regnskurar och runt tio grader. Inget toppenväder alltså, och det vet i fan vad man ska klä sig i. Får väl bli så lite som möjligt ändå, man lär ju förbanna sig själv om man tar på sig för mycket i alla fall. Så då huttrar jag hellre lite.

Ja ja, uppladdningen har börjat i alla fall. Pastan har intagits och nerverna pirrar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0