Arrividerci!

Efter inte alls noga övervägande utan mest på ren impulsivitet har jag besutat att sluta blogga. Jag har bloggat i ett år nu och känner mig ganska mätt på erfarenheten. Men det har varit intressant och spännande att få vädra åsikter för allmänheten igen. Och i nuläget vet jag inte om mitt beslut är för evigt, kanske kommer jag på att det här är ett dumt beslut redan om en vecka, eller så startar jag upp bloggen igen fast med en helt annan inriktning, den tanken har slagit mig. Men som det känns nu så är bloggen i sin nuvarande form något som känns.... klart. Jag är färdig helt enkelt. Något nytt måste ta över.

Jag vill passa på att tacka er, den trogna skara läsare jag haft. Ni har inte varit många :-). Men trogna. Som mest tror jag jag var uppe i runt 50 besökare på en dag. Det är jag nöjd över. Men mest av allt har bloggen funnits till för att jag ska hålla skrivandet och recenserandet igång. Var jag ska få utlopp för de texterna nu när bloggen läggs ned är ännu oklart. Men det känns som att det är dags att gå vidare med något annat. Undrar vad...?

Ett farväl är alltid vemodigt, men det här känns faktiskt ganska okej. Vi skiljs som vänner, bloggen och jag.

Tack för den här tiden. Sayonara!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Godmorgon! Ska du göra något roligt idag?

2008-05-29 @ 08:30:36
URL: http://minarosadrommar.blogg.se
Postat av: Hanna ^^

♥ ♥ ♥ Ha en super trevlig torsdag! ^^

2008-05-29 @ 08:34:11
URL: http://hannaofsweden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0